Latest Movie :
Home » » LAMAN UTAMA

LAMAN UTAMA

{[['']]}
 Terima kasih atas kunjungan anda ke laman Blog saya, untuk makluman kesemua pakaian / barangan yang dijual di Blog saya adalah BARU dan USED cuma kadang2 'condition'nya adalah antara 90%-75% ini disebab kan oleh faktor2:-

1. Reject dari pengeluar kerana condition tidak menepati piawaian.
2. Di datangkan secara bundle terpakai  dan bercampur2 (dimampatkan dlm satu bundle).
3. Discontinue (stok terakhir).
4.Barangan Penutupan Kedai


Kepada anda yang ingin membeli pakaian2 yang dijual disini saya harap telah faham sepenuhnya tentang barangan2 yang dipamerkan.
Kepada yang telah membeli dan sekaligus menjadi 'REGULAR' customer, terima kasih atas sokongan anda dan jika terdapat sebarang kekurangan sila maklumkan agar saya dapat memperbaiki mutu kualiti dan perkhidmatan untuk masa2 yg akan datang.
Kepada yang ingin membuat penutupan kedai/menjual barangan terpakai bolehlah hubungi saya.
(Hanya barangan kanak saja)


Anda boleh menghubungi kami di talian : 0126210548 / E-mail: mysks@ymail.com
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Bundle kids Brands - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger